Lamtumire miku im

Me vjen shume keq o MIKU im,
Me dhemb ne shpirt, vertet,
Por miqesin vete e prishe
Per kete s’te jap te drejte
Kush ish fajtor nuk ka rendesi
po me vjen shume keq per kete miqesi
Se e krijova me shume pasion
I dhash aq shume rendesi
Buzqeshjen ma grise ne fytyre
Kur me the ndjej per ty”te dua”
Se prisja kete nga nje shok me bese
Nga nje shoqeri kaq e lartuar
Cili qe shkaku as vete se di?
A mos vall qen buzqeshjet e mia?
Te betohem te respektova si nje shok
Por jo nga dashuria
Do te behesh pishman per kete miqesi
Si lypsar do ta kerkosh
Dhe jam e sigurt se do jesh penduar
Por tani cdo gje te shkon bosh
E tani po te le lamtumiren,Miku im
Qe kurre se kam besuar
Te uroj ne jete te miren
Te rosh sa me i gezuar.
Nje gje dua ta uroj me shpirt
Matu shume kur te krijosh shoqeri
Shoqeria ka ligje dhe kufi
Nuk kalohen leht siq i kalove ti.
Qe kur diten qe kam fol me ty
thash o zot a thu ta kem nje shok si ky
smund te flas me veten time
du te kem ty si shok ne jetn time
C’eshte dashuria?
Dy shpirtra ne nje trup
C’eshte miqesia?
Dy trupa ne nje shpirt
Si Shok Dua
te te kem
por kurr per ty
me teper sdo te jem

3 comments:

  1. Burri më la për një grua tjetër pas 12 vitesh martesë, shkoi në një udhëtim pune dhe nuk donte të kthehej në shtëpi për të qenë me familjen e tij. Po kërkoja ndihmë kur takova Dr. Ellen, një magjistare e fuqishme. Rrethi I shpjegova situatën time dhe doli që burri im ishte magjepsur nga një grua tjetër, kështu që ai harroi shtëpinë e tij, foli Dr.Ellen dhe burri im u lirua nga robëria dhe më vjen mirë që erdhi në shtëpi. pas 3 vitesh ndarje nëse keni nevojë për ndihmë mos ngurroni të kontaktoni Dr Ellen përmes whatsapp: +2349074881619 ose email-it: ellenspellcaster@gmail.com

    ReplyDelete